top of page
Writer's pictureSandra Brambilla

Posavski kukuruzni labirint uvršten je na Green Destinations 2024 TOP 100 Stories List.



U svijetu u kojem se traže autentična iskustva, destinacije koje nude jedinstvenu kombinaciju kulture i prirode privlače sve veću pažnju. Ivanić-Grad, sa svojim bogatim kulturnim nasljeđem, sezonskim atrakcijama poput Posavskog kukuruznog labirinta te ulaganjima u kulturnu infrastrukturu, nudi upravo to.

 

U organizaciji Turističke zajednice Grada Ivanić-Grada održat će se

 

panel "Inovativni i održivi turizam Ivanić-Grada“

23. listopada (srijeda) 2024. godine u 11 sati

u Etnografskom muzeju Zagreb, Trg Mažuranića 14,

 

na kojem će se raspravljati o modelima upravljanja turističko-kulturnim razvojem Ivanić-Grada i okolice. Panel se organizira s ciljem da se istaknu uspješni primjeri i strategije kojima Ivanić-Grad postaje prepoznatljiva destinacija na turističkoj karti Hrvatske, ali i šire.

 

Na panelu će sudjelovati Javor Bojan Leš, gradonačelnik Ivanić-Grada, Ana Gašparović, direktorica TZ Ivanić-Grada, dr.sc. Jadranka Dujić Frlan, pročelnica Upravnog odjela za kulturu, sport, tehničku kulturu i civilno društvo Zagrebačke županije i dr. Katarina Miličević, direktorica Tourism LAB.

 

Panel pruža platformu za razmjenu ideja i iskustava, s naglaskom na održivo planiranje i razvoj, kako bi Ivanić-Grad postao primjer uspješne ruralne destinacije koja balansira između tradicije i inovacije.


Na panelu će biti govora o inovativnim modelima koji ne samo da poboljšavaju vidljivost destinacije, nego i produžuju boravak posjetitelja, potiču suradnju različitih sektora te stvaraju nove mogućnosti za lokalnu zajednicu.


Teme:


Sezonske atrakcije kao pokretači razvoja ruralnog turizma – transformacija ruralnih područja i inovacije za privlačenje turista: kako Posavski kukuruzni labirint, inspiriran lokalnom narodnom nošnjom, postaje ključni alat za jačanje prepoznatljivosti ruralnih prostora. Nacionalno prepoznatljiva sezonska atrakcija oživljava lokalnu kulturu i produžuje boravak posjetitelja.


Globalna prepoznatljivost kroz promociju destinacija - kako male destinacije koriste inovativne pristupe promociji i kako globalna priznanja mogu drastično povećati vidljivost i privući nove turiste: kroz uvrštavanje u Green Destinations Top 100 i različite kanale promocije Ivanić-Grad širi svijesti o svom kulturnom i turističkom potencijalu.


Sinergija kulture i turizma: Planiranje doživljaja i razvoj publike - kako zajednički napori kulturnog i turističkog sektora rezultiraju stvaranjem novih turističkih proizvoda i doživljaja. Kako će obnova stare škole u Dubrovčaku Lijevom i zgrade Muzeja Ivanić-Grada u gradskom parku ojačati kulturnu ponudu regije i povećati interes posjetitelja.


Održiv razvoj turizma: Kušaonice i smještajni kapaciteti kao novi iskorak - otvaranje kušaonica i smještajnih objekata koji pridonose razvoju održivog turizma u Ivanić-Gradu kako bi se osigurala bolja usluga posjetiteljima i poduprlo lokalnu zajednicu kroz stvaranje novih radnih mjesta i poslovnih prilika.

 

Pozivamo vas da saznate na kako Ivanić-Grad inovativno koristi svoje prirodne i kulturne resurse za razvoj i kako takvi modeli mogu postati inspiracija za druge destinacije. Pridružite se raspravi o održivim modelima razvoja turizma i otkrijte kako se Ivanić-Grad planira pozicionirati kao vodeća destinacija održivog turizma u regiji.

 

Deseto izdanje natjecanja Green Destinations Top 100 dijeli i promiče priče koje govore o inovativnim i učinkovitim inicijativama i projektima iz destinacija koje rade na odgovornijem razvoju turizma. Izdanje za 2024. stvorilo je inspirativnu zbirku priča iz dobre prakse iz 32 zemlje. Kriteriji odabira razmatrali su elemente kao što su kvaliteta priče, prenosivost, razina inovativnosti i prisutnost svih stupova održivosti.


Iz Hrvatske je u Top 100 priča uvršteno šest destinacija, od kojih je jedna Posavski kukuruzni labirint, projekt koji je polučio izniman uspjeh i interes javnosti zbog svoje održivosti, okolišne odgovornosti i povratka tradiciji. Njegovu atraktivnost potvrđuje i spot našeg proslavljenog čelista Stjepana Hausera snimljen upravo u samom labirintu.

 

Foto: Press

 

Comments


bottom of page